maandag 2 maart 2009

M O E I L I J K

Ik ben vandaag naar het UWV geweest, bij de keuring-dokter.. Het gesprek ging goed, alhoewel het een beetje een puur zakelijke man was.. Kan ik wel begrijpen, aangezien er veel mensen zijn die de boel oplichten..

Ik hoop over ongeveer 3 weken iets te horen van de arbeids-adviseur, en dat ik dan eindelijk wat heb.. Ik ben momenteel emotioneel nergens toe instaat.. Alles is moeilijk en vermoeiend..
Ik voel me helemaal op.. Opgebrand als een kaars.. Ik ben continue moe, nogsteeds last van de griep en de MS klachten spelen behoorlijk op.. Met name weer de zenuw pijn in mijn benen...

Ik ben de laatste tijd nietmeer zo actief met bloggen, sorry daarvoor.. Ik heb het momenteel emotioneel heel erg zwaar..

Oh, ik heb trouwens vorige week wat Hello Kitty dingentjes gekocht.. Ben helemaal gek van Hello Kitty..

Geen opmerkingen: