donderdag 26 maart 2009

N E E . . .

Het gaat de laatste tijd allemaal niet soepel en alles lijkt wel tegen te zitten.
Ik weet mezelf geen raad en loop mezelf vooral in de weg,
nog maar te zwijgen over anderen eigenlijk.. Ik irriteer me snel aan iemands gedrag nu en kan me allerdaagse draai niet vinden, en dat terwijl eigenlijk alles net wat rozekleuriger begon te worden.. Zo zie ik maar weer, geluk was voor mij weer van korte duur. 2 รก 3 weken ofzo. Zucht. En dan krijg je alweer de pest van al het ongeluk en alles wat tegen zit.

Van mij mag het ook wel weer beter weer worden, de pijn nekt me verschrikkelijk door die kou. Ik overweeg om een hogere dosis lyrica aan te vragen, maar probeer het natuurlijk zoveel mogelijk uit te stellen.

Prikken gaat ook niet van zijn lije dakje, vandaag had ik geen plek om te prikken meer, omdat ik de naald in me buik en rechter been er niet in krijg. In me arm ben ik niet vanplan te prikken.. Dus, alleen me linker been en bil is nog een optie, en dat zit snel vol met bulten.. Fijn.

Hoop in ieder geval dat er snel betere tijden aan zullen komen voor me.

We must not expect happiness. It is not something we deserve. When life goes well, it is a sudden gift; it cannot last forever... (Memoirs of a Geisha -- Mameha)

Geen opmerkingen: