dinsdag 4 augustus 2009

Grieken in tilburg, ijs eten, zwemmen en touren

Gister ben ik met Chris lotgenoot/goede vriend lekker wezen Grieken in tilburg. Het was super gezellig! Ben de naam van de griek kwijt, maar ga er maar niet eten, haha! Je krijgt erg weinig, we we're still hungry after!! :( Het was een super mooi restaurant, dat wel, maar het eten was gewoon niet je-van-het. De tsatsiki kon niet tippen aan die van mijn ex zijn moeder, of van mijn eigen moeder! Maargoed, het was super gezellig, en daar gaat het om.

Daarna zijn we lekker ijs gaan eten in een erg drukke ijs-salon, nondeju zeg. Dat was erg druk. Na het ijsje besloten we richting een parkje te lopen wat erg mooi was *was ook zo* , we waren nog een erg leuk bord tegen gekomen waar we echt plat van het lachen om hebben gelegen. ATTENTIE MENSEN MET MS, we worden gemaakt! Hahaha.


Ik heb nog een aantal andere mooie foto's gemaakt, niet veel, maar zal ze onderaan dit bericht zetten of morgen een apart berichtje. Ik had gisteren overigens echt geen energie meer over om te bloggen, dus dacht; doe dat vandaag maar!
Alhoewel ik nu ook zit te knikkebollen achter de laptop in me warme bedje omringt door me knuffelbeesten, wil ik even mededelen hoe leuk me dag gister en vandaag was.

Vandaag heb ik een telefoon-uit-dagje gehad, zodat ik lekker mijn gang kon gaan vandaag.
Ik heb de hele dag bijna gezwommen in ons zwembad, dit was echt heerlijk. Heb een aantal baantjes getrokken en voel me een stuk beter erdoor. Ben wel weer achteruit gegaan, maar daar merk ik in het zwembad toch niks van!

Na het zwemmen ben ik gaan rusten en toen ik wakker werd, was Levi er al. We hebben film gekeken die ik in de middag van hem had gehad, kan nu even niet op de naam komen, maar het was een super gave film! Hij beviel me echt goed!

Levi en ik hebben net ook nog een heel spookachtig eng ritje om de Oosterplas gemaakt, brrrr wat was dat echt SUPER creepy. Het leek wel of steeds me strot dicht werd geknepen.. BLEGH!

En daarna vonden we dat we wel wat lekkers verdiende, en zijn we naar Picobello gegaan, heb ik een OVERHEERLIJKE durum op, en Levi een broodje doner. Oh, voor het aller eerst, vond ik een durum lekker! Good job Piccobello, en ze zijn nog nieteens duur.

Nu vind ik het wel weer welletjes, ik ga slapen, morgen vroeg dag.
Mijn moeder word geopereert, haar baarmoeder moet eruit, en ik moet voor het eerst naar revalidatie. BLEGH

ps; hoop dat de aftersun gaat helpen haha. xD

Geen opmerkingen: