zondag 2 augustus 2009

Ziek en pijn

Vandaag gaat alles fout, ben best agressief voor mijn doen. Zou dit van de lyrica kunnen komen?
Ik voel me erg klote, en heb het idee alsof ik koorts heb. Ik voel me niet lekker en voel aankomen dat ik ziek aan het worden ben.

Heb gister nacht nog met Levi Silent Hill gekeken, en nu is hij ook hier dus hou het kort,
heb ook weinig zin om te bloggen. De pijn gaat ook niet weg, heb inmiddels lyrica 3 van de 4 op, maar wil nummer 4 nog even uitstellen omdat dit slapeloze nacht nummer 100000000 gaat worden..

Ik ben heel erg de kluts kwijt.

Morgen heb ik de echo van de nieren, en ga in de avond met een lotgenoot, Chris, uiteten.
We gaan in Tilburg naar de Griek, hoop dat ik me dan wat beter voel dan nu..

1 opmerking:

Astrid zei

Hoi Jany,

Ik hoop dat de echo goed is verlopen vandaag?

En ik hoop dat je genoeg energie hebt om lekker te gaan eten bij de Griek in Tilburg.
Alvast heel veel plezier gewenst!

Liefs,
Astrid