maandag 2 november 2009

En dan grijpen we maar naar de alcohol, als het even nietmeer gaat.

Tsja, zo gaat het nu al een paar dagen, dat ik mezelf dronken zuip.
Ik vind het heerlijk om even de stress nietmeer te hoeven voelen. Ik voel me gebroken de laatste dagen. Ik weet nietmeer waar of bij wie ik het zoeken moet, alles gaat momenteel klote. ALLES.
MS blijft me steeds meer afnemen, ik word er gek van. Ik weet dat het zo uit de hand aan het lopen is, en ik gekke shit aan het uitvreten ben, maarja..... Ik heb er nieteens zin in om het tegen te houden, laat maar lekker zo gaan. Het heeft zo moette zijn.

1 opmerking:

Anoniem zei

Kom op en probeer hulp te zoeken, door de drank voel je jezelf alleen maar slechter.

Ik begrijp best dat je er naar verlangd om even zonder al die rottigheid te zijn hoor, t is ook niet niks wat je overkomt .

Er is best veel moed en kracht nodig om hulpt te zoeken MAAR DOE HET A.U.B.

Als je behoefte hebt kun je mij vinden op hyves

Ook evie 53 woonplaats willemsoord

EVIE