donderdag 5 november 2009

Ik voel me ongelooflijk klote vandaag. Ik heb een heks van een oma bijvoorbeeld, die het gezin kapot aan het maken is.
Een ex die niet weet wat hij van me wil, en toch op de een of andere manier warmte bij me zoekt,
maar aandacht bij andere. Zucht.

Waarom moet alles zo verknoeit lopen, tegelijkertijd allemaal?

Ook word ik ziek van het ziek zijn, ben sinds Lourdes nogsteeds ziek, hoesten, misselijk etc.

Eten lukt nogsteeds niet goed, drinken word ook steeds slechter. Alcohol daarin tegen heb ik wel een behoorlijke zin in, maar moet het in bedwang houden. Zondag ben ik jarig, en dan heb ik er weer een goed excuus voor om te drinken, en oh boy drinken zal ik!!!!

Ik mis mensen en warmte om me heen. Heb m'n ex al langer dan een maand niet gezien nu, en hij zegt wel dat hij me mist, maar verschijnen of tijd voor me vrij maken zie ik hem niet doen, maar wel voor anderen...... Nou wat mis je me dan?

Verder zou vandaag me overlede tante Mien 51 zijn geworden, dus het is vandaag sowiezo al een kut dag.

Geen opmerkingen: