vrijdag 6 november 2009


Stond vannochtend met heel erge spierpijn op, ben bang dat ik de griep begin te krijgen.. Nogsteeds ja, sinds dat ik terug ben uit Lourdes, ben ik al niet lekker. Alles staat in de rotzooi. Ze zijn eindelijk bezig met de aanpassingen, hoop wel dat het snel klaar is, zodat ik zelfstandig naar buiten kan.

Vandaag de B12 spuit weer gehad, en de taco-hoest prik (mexicaanse griepprik). Ik was de eerste in de praktijk die hem kreeg, joepie. Over 3 weken de volgende en laatste.

Daarna ben ik met Sarah en mama naar de Ikea gegaan, kijken voor een bureau'tje. Heb een hele leuke gekocht, me kamer is alvast behangen en het word erg mooi, maar vooral schattig! (Foto's volgen nog als alles klaar is.) Met mijn verjaardag krijg ik van mijn broer een nieuwe laptop, zal blij zijn als ik weer een eigen beesie heb, want nu gebruik ik telkens die van Saartje.

Mijn verjaardag word helaas druk, had gehoopt van niet, maar helaas. Ik ga zelf wel flink van het padje, dat weet ik wel. Heb een grote behoefte om te drinken.

Geen opmerkingen: