dinsdag 28 oktober 2008

Dag 2 Prednison, ging niet zo goed.

Hallo allemaal,
vandaag was mijn 2e dag prednison,
en het ging in het begin allemaal goed.
Mijn nichtje en ik hadden plezier en lol
met wat foto's maken.
Dus hier de foto's:

''Zogenaamd'' zielig met mijn infuusje haha.


Bellen met mama.


Mijn nichtje aan het ''meelurken'' :haha:




De prednison deed zijn hyperactieve werking weer haha.



Me lieve nichtje en ik.

Later toen de prednison klaar was,
moest ik nog even spoelen voor de restjes
zodat alles erin zou zitten, maar dit ging na
een paar minuutjes fout, het begon ineens pijn
te doen en te branden, en kreeg een hele
bult op mijn pols.
Dus ik heb op de alarm-knop gedrukt
en gelukkig kwam de zuster meteen.
Ik vertelde wat er aan de hand was, en ze bleef
kalm en heel lief voor me, en zei dat ze het rustig zou
verwijderen. Zo gezegd, zo gedaan, ze verwijderde
het infuus rustig, probeerde me zo kalm
mogelijk te houden en bleef heel lief.
Vond het fijn dat ze zo lief bleef.

Nu doet het allemaal nogsteeds pijn,
maar hoop dat dit snel weggaat.
Morgen de laatste kuur, hoop dat dit zonder probleempjes verloopt.

Liefs, Jany.

Geen opmerkingen: