maandag 27 oktober 2008

Slechte diagnose..

Hallo allemaal,
ik heb langs nietsmeer gepost
omdat ik het nogal druk heb gehad.
En je zult je nu wel afvragen waarom
ik ineens nederlands typ,
maar daar is een lang verhaal voor nodig.

Ik heb sinds dinsdag 21 oktober,
de diagnose ´´MS´´ gekregen.
Dus dat was even schrikken.
Nu wil ik mijn blog gebruiken
om van mij af te schrijven,
en nietmeer als ''hobby''.
Naja, dat natuurlijk ook,
het is en blijft fijn om van je
af te kunnen schrijven.

Ik heb heelveel ziekenhuis
bezoeken gehad de afgelopen
3 weken lang ziekenhuis in-
ziekenhuis uit - werd er niet
goed van, zo vervelend!

Ik heb vandaag een prednison
infuus gehad, krijg 3 dagen 1000mg
dus is niet misselijk haha.
Maar ik blijf positief,
heb nu ook nog weinig
klachten van de prednison dus ben blij!!

Ik hou jullie op de hoogte,
Liefs, Jany.

Geen opmerkingen: