vrijdag 31 oktober 2008

Veel pijn

Gisteren avond ben ik met me vriendje, Maiki
lekker naar de Italiaan geweest. Het eten was heerlijk,
het was alleen jammer dat ik op een gegeven moment
zoveel pijn kreeg, er nieteens meer van kon eten.
Dus we zijn naar huis gegaan na het eten, en ben direct
naar bedje gekropen. Hij heeft nog even met mijn ouders
gekletst, en is toen bij me komen liggen. We hebben
lekker liggen knuffelen, kroelen en praten over onze gevoelens.
Ik werd wel wat emotioneel, omdat ik het nu gewoon pas begin te beseffen
maar ook omdat ik me zo ellendig voel door de pijn.
Want zoals de titel al zegt, ik heb veel pijn.
Normaal vind ik het heeeeerlijk als ik lekker op mijn ruggetje word gekriebelt,
maar kon dat nu nieteens hebben, zelfs dat deed teveel pijn.
Ik zit helemaal onder de huid-blaasjes, ook in mijn gezicht.

Ik heb gelukkig wel maagtabletten gehad, en druppels om mijn ogen
te verzachten. Maargoed, de maagtabletten heb ik nog geen baat bij gehad,
ik loop nogsteeds krom van de pijn. Heb een hele rare en enge pijn
in mijn buik, ribben en mijn lever (?).

Vandaag heb ik niet veel bijzonders gedaan, ik heb heelveel op bed gelegen,
geslapen. Rond 'n uur of 3 kwam ik uit bed, want mijn vriend moest weer weg
helaas, dus ik heb toen de tafel voor hem gedekt, zodat hij wat kon eten
voordat hij weg ging. I miss him allready haha.

Morgen zijn we 10 maandjes samen,
maar helaas kunnen we dan niet bij elkaar zijn.

Liefs, Jany

Geen opmerkingen: