maandag 27 juli 2009

Flink aangeslagen..

Vandaag ben ik in het ziekenhuis geweest voor het V.E.P. onderzoek, alles ging goed en was erg snel klaar. De uitslag daar integen, moest ik ERG lang voor wachten door een fout van de secretaresse en het verdwijnen van mijn dossies (2e keer bij oogheelkunde haha, dosier-mysterie!).
Toen het uiteindelijk allemaal geregeld en goed ging, en me dossier bovenwater was,
kwam de uitslag.

Mijn rechter oog was nogsteeds wat vertraagd, en vermoedelijk door het littekenweefsel, maar om dit zeker uit te sluiten, moet ik over 6 weken wéér terug komen. Blegh.

Vandaag slaat de lyrica echt erg hard aan. Heb net zo'n 3 uur in erg vaste slaap gelegen, ik was niet wakker te krijgen.
Ik voel me erg vermoeid vandaag, en nu nog na de 3 uur slaap.


'In your arms or far from sight I'll be your light ..Like the lonely moon..''
edit:Levi is gisteren middag en avond nog langs geweest. Het was erg gezellig, en haalt me in de middag op om naar zijn moeder te gaan, die is vandaag jarig.

Geen opmerkingen: