woensdag 29 juli 2009

Klote dag



Vandaag is een klote dag. Alles zit tegen, blijf achteruit gaan, en heb 4 koortslippen op mijn onderlip die erg veel pijn doen. Ik baal vandaag en heb het gevoel alsof ik elk moment in janken uit kan barsten.

En dan moet ik ook nog eens een randdebiel van een ex hebben die alles maar doet wanneer het hém uitkomt, JA HALLO, IK HEB HET MOEILIJK, DENK VERDOMME OOK EENS AAN MIJ? IK BEN EEN MENS MET GEVOELENS ENZO JA? GEEN IDIOOT WIE JE ZO BEHOORT TE BEHANDELEN. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRAAA! ECHT,ik kan em soms wel zo verrot schelden om zijn gedrag, hij vergeet me, hij denkt amper aan mijn gevoelens, zijn wil moet altijd maar wet zijn, is zo egoïstisch als de neten en doet maar wat ie wil, zonder er aan te denken dat ie mij misschien zou kunnen kwetsen, bellen wanneer die wakker word, of voordat ie gaat stappen of gaat slapen, lekker wanneer het HEM uitkomt, het zal nou nooit eens zijn van; góh, jany behandelt me altijd zo lief, en ze heeft weer eens zo'n lief bericht gestuurt voor de 347329874938e keer, laat ik eens iets liefs terug doen!! PFFFF.
Ik denk dat ik ook maar eens eens de zelfzuchtige bitch uit ga hangen, lekker aan mezelf denken.




Pfoe, dat lucht op.

Verder zou ik het fijn vinden, om wat reacties op mijn blogs te ontvangen, om te kunnen zien wie het allemaal leest zo, en zoals nu, een steuntje in de rug te ontvangen.

I FEEL LIKE CRAP. BAH! Tyfes MS.


''De leugen is met de lift, de waarheid is met de trap, de leugen is er eerder, maar de waarheid is onderweg...''
ps, mijn oma heeft vandaag ook haar excuus aangeboden gelukkig..

Geen opmerkingen: