zaterdag 25 juli 2009

Luie dag..

Vandaag heb ik een lekkere luie dag, het is zaterdag en ik doe lekker rustig aan vandaag.Ik heb vandaag 2x 150 mg lyrica ingenomen, omdat bij 1 de pijn er toch nog doorheen kwam..Ik voel me best goed, de lyrica werkt positief op me mood, ik voel me pijnloos erg fijn. Na al die pijn de afgelope tijd, ben ik eindelijk pijnloos. Heerlijk.

Vanavond ga ik met Lisanne lekker Noir verder kijken! En ben vanplan na Noir, Gunslinger Girl te gaan kijken, dit is ook een erg mooie serie. En daarna gewoon wat leuke anime films. Ik kan eindelijk weer op mijn gemak films kijken. Dit lukte voorheen niet i.v.m mijn concentratie. Ik was er mentaal niet bij, en nu wel. Ik ben zorgeloos nu.

Ik voel wel de diagnose Premair Progressief aankomen, ik blijf het vreemd vinden dat ik achteruit blijf gaan. Het is een groot MySterie. Je weet nooit wat je de volgende dag te wachten staat, en ben ook vaak bang om te gaan slapen, omdat je nooit weet wat er weer weg is als je weer wakker word.
''Slapen is oefenen voor het grote stil-liggen.''

Geen opmerkingen: