vrijdag 24 juli 2009

Erg fijn!

Ik heb het onwijs leuk gehad afgelope donderdag. Ben met Chris (lotgenoot met MS) en een vriendin, Lisanne naar de Tilburgse Kermis geweest, het was erg leuk.
Alhoewel we niet echt veel van de kermis hebben gezien, maar bijna heel de avond gespendeert hebben in een Irish Pub, wat erg gezellig was. Ik was extreem hyperactief en die avond heeft me echt goed gedaan. Heb nog 3 knuffelbeesten gevangen en 1 ervan aan Chris gegeven voor zijn crush, haha!

Vandaag heb ik wel die leuke avond uit moette betalen helaas, met erg veel pijn. Gelukkig hebben ze de lyrica opgehoogd, en helpt het nu wel, alleen word er een stuk meer ''stoned'' van..
Moest ook naar de oogarts, ze was behoorlijk geschrokken om me nu al in een rolstoel te zien, met de ogen was alles enigsinds goed, geen acute verontrustende dingen, maar moet maandag wel een VEP onderzoek weer ondergaan, voor de zekerheid.

Naardat ik terug kwam, ben ik weer terug naar bed gegaan en heb tot 3 UUR liggen slapen!! Was helemaal op, en vervolgens toen ik wakker werd, kon ik niet uit bed komen van de pijn, dus Lisanne kwam mij de lyrica brengen, en dit begon na een halfuurtje te werken, en heeft heel lang gewerkt. (waarschijnlijk omdat ik mezelf erg rustig heb gehouden vandaag). We hebben lekker de serie Noir liggen kijken op de bank, we zijn bij DVD 3 van de 7, dus voorlopig zijn we er nog wel zoet mee.

Maiki doet ook best vaag, hij had geen geld om naar mij toe te komen, maar wel geld om nu rond te hangen en te stappen... Juist ja.


''Dear heart, i met a boy, prepare to shatter.''

Geen opmerkingen: