dinsdag 28 juli 2009

Verdriet verdronken

Vandaag begon als een klote dag, erg veel pijn en een zeurende oma. (Dat is dan het laatste wat je aan je hoofd wil, geloof me.)
Bovendien was ik erg aan het nagaan over mijn achteruitgangen, en de permanente schades van littekenweefsel. Een totale baaldag dus.

Later begon mijn oma flink te discussieren en bladibla. Gelukkig kwam Levi me ophalen, dus kon heerlijk weggaan. We gingen naar zijn moeder omdat die jarig was. (Nu was, omdat het 12 uur is geweest) Was dus even mijn redding in nood,dat Levi er op dat moment was en ik weg kon.

Heb het super gezellig gehad en lekker aan de mixdrankjes gezeten. Ik was heerlijk even dronken, gezellig, en had het zo naar mijn zin met Diana, die veel dezelfde klachten heeft als ik, maar geen MS maar een andere aandoening.

We hebben gezongen, gelachen, en heel gek gedaan en gestoord gepraat haha. Ook met Jenneke en Sharon heb ik erg gelachen (Levi zijn zussen)
Levi was werken dus heb em weinig gesproken, maar deze avond was geweldig en heerlijk, geen seconde stress aan mijn kop, HEERLIJK gewoon.
''and the weather's so breezy, man why can't life always be this easy?''

Geen opmerkingen: