vrijdag 26 december 2008

Fijne kerstdagen

Hallo allemaal
FIRST OF ALL:
Ik heb de blog-instelling aangepast, zodat iedereen een reactie kan plaatsen.
(wist niet dat het ingestelt stond dat alleen geregistreerde mensen konden reageren)

Heb bovendien een tijdje niet geschreven omdat me hoofd er niet naar stond,
en me lichamelijk ook niet goed voelde.
Heb afgelope maandag een inwendig blaasonderzoek gehad,
en dat was verre weg van fijn. Mijn blaas is nietmeer goed, de spieren knijpen te strak samen als ik moet plassen.
Mijn vriend was gelukkig die avond als verassing langs gekomen, wat me heel erg heeft opgevrolijkt omdat ik nogal emotioneel en huilerig was. (ben ik nu nogsteeds though)

Op advies van de verpleegkundige van de copaxone ben ik even gestopt met prikken,
omdat ik absoluut niet lekker in mijn vel zit etc.

MAAAR

De kerst was wel heel fijn.
We hebben met zijn alle cadeautjes uitgepakt en hebben gegourmet.
Heb een canon camera gehad, beauty spulletjes, een super mooi truitje,
parfum en een sjieke agenda! (die had ik nodig hihi)

Gisteren zijn we uiteten geweest in Doetinchem in het restaurant van mijn schoonouders,
genaamd Pallas Athene, heerlijk gegeten! Vooral de tzartziki hihi.
Echt een aanrader om te gaan eten! Super mooi restaurant, heerlijk eten,
en lieve mensen (en wie weet dat nou beter dan, moi? hihi)
heb wat kiekjes gemaakt met me nieuwe camera (woooh)



Mijn lieve vriendje en ik. (op de achtergrond mijn schoonpaps hihi)

Mijn schoonvader en ik.

Papa en mama. :)

Mijn lieve nichtje/zusje & mijn heeerlijke vriendjelief, hihi.
en voor het geval ik weer eens me hoofd me mee op de sleep laat nemen:
IEDEREEN VAST DE BESTE WENSEN EN EEN GEZOND EN GELUKKIG NIEUWJAAR!

Geen opmerkingen: