zaterdag 27 december 2008

Slapen?

Het is half 6, en heb nogsteeds niet geslapen,
het lijkt hoe langer hoe meer een overbodige luxe te worden.

Me vriend is weer eens uit, zucht.
Na mijn toe komen kan niet want hij moet werken,
maar uitgaan als die moet werken kan wel?
Ja, erg dubbel, maargoed.
Het ergste vind ik nu dat hij verdomme weer eens niet bereikbaar is terwijl ik me echt like shit voel.
Hij hoort me juist op te beuren, ten alle tijden verdomme... Ik ben pissig right now, en wat me nog bozer maakt is dat hij zich er toch wel weer onderuit lult zodat ik nietmeer boos ben, en blablabla.

AAGH!

(zo, dat lucht op)

En trouwens; Me rechter oog is nog slechter geworden, en me linker oog begint ookal maf te doen nu, fijn he? Me rechter arm mag er soms wel van me afgehakt worden,
en heb een soort van maffe schedelpijn bij me achterhoofd rechts. IT NEVER STOPS. grr.

Geen opmerkingen: