dinsdag 30 december 2008

Volgende week weer prednison?

Ik ben net bij de fysiotherapeut geweest bij revalidatie in het ziekenhuis, en we hebben wat testjes gedaan waarbij ik met meeste dingen toch wel onder het gemiddelde zat.
Bijv. mijn knijpkracht is veel lager dan het hoort te zijn, dus de planning staat weer op een nieuwe prednison kuur voor volgende week.

Hoop dat ik me dan een heel stuk beter ga voelen...

Mijn vriendje en ik zouden vandaag nog even wat gaan doen, maarja.. hij was weer eens niet bereikbaar.. Helaas.
Morgen is hij jarig, dus dan zie ik hem sowieso, en de dag daarna zijn we 1 jaar samen dus blijf bij hem slapen die nacht.

Ik ga nu even naar mijn oma toe.. En hoop straks kans te hebben even een rondje te gaan wandelen en kijken of ik iets moois zie om te fotograferen, heb door dat rot MonSter me camera nieteens kunnen gebruiken waarvoor ik hem wilde, grrrr!

Groetjes, Jany

Geen opmerkingen: