zondag 28 december 2008

Tekenen en een dagje Antwerpen


Wooh, hier ben ik vandaag geweest! de Metropolis in Antwerpen, de bioscoop.

We zijn van te voren bij de Take2 gaan eten, helaas... heb ik weer last van spasmes in me keel, en kan bijna nietmeer eten.

Heb wel een paar hapjes op van de heerlijke lasagna die ik had besteld.
Toen hebben we nog even zitten tafelen, wilde geen toetje, maar wel een (halve) warme chocolade melk met slagroom op, hmmmmm.

Me nichtje had nog een Dame Blanché op met warme chocoladesaus, maar ik werd alleen al misselijk van de geur (HELAAS! ben normaal een ijs-monster)
We hebben tot half 7 (ofzo) gezeten en zijn toen naar de bioscoop gelopen,

omdat de film pas om kwart voor 8 begon, en wij er om half 5 al waren (yea, lang moette tafelen hihi) We gingen naar Bedtime stories van Disney met Adam Sandler, als ik de film een cijfer moet geven, is het een 7/10.. Hij is redelijk, het is een leuke film, maar voor thuis. Had er veel meer van verwacht. Helaas kwam onder de film het MonSter ook weer opspelen en kon de ondertiteling nietmeer lezen..
Ben ook weer begonnen met tekenen! En aangezien ik nu een goede camera heb, kan ik fotos ervan maken, en ze showen! (woohh)

Hier istie dan, heb ik de hele nacht en halve dag aan gewerkt:

Slaap lekker iedereen!

1 opmerking:

BemCath zei

Echt een coole tekening~!!