woensdag 3 december 2008

Onbegrip..

Oke, het feit dat ik MS moet hebben,
vraag ik me nieteens ''waarom'' af..
Maar, ik vraag me wel af, waarom ik zoveel pijn erbij moet hebben..
Ik word er ziek van, geen enkele dag gaat er de laatste tijd voorbij,
zonder dat ik pijn zal hebben.
I feel like crap. Ik wil geen pijn. Morgen moet ik wederom naar het ziekenhuis.
Mijn oog doet weer pijn, waar ik voorheen voor 60% blind aan was,
het is mogelijk dat er weer een nieuwe schub aan de gang is.
Ik voel veel onrust in mijn hoofd,
kan zijn van de stress, of een nieuwe schub. Happy met dit nieuws?
Nee, absolutely not. Ik voel me er vreselijk kut onder.
Ik mag sowieso nog 2 maanden geen prednison,
dus dan moet ik rond blijven lopen met deze klachten?
Ik snap er geen zak meer van waarom dit me overkomt.

Ik mis m'n vriendje ook like hell. Ik word er gewoon zo down van.
''Als je aanklopt, zal er open gedaan worden'' zei die. (Over God).
Klop ik dan niet op de juiste manier? Waarom word mijn pijn steeds erger?

Geen opmerkingen: