vrijdag 5 december 2008

Het houd niet op..

Gisteren weer in het ziekenhuis geweest,
moest weer bij dokter Ooijman zijn, de oogarts.
Zoals ik al had laten weten, deed mijn oog weer pijn,
dus moest er moet spoed naar gekeken worden,
dit gebeurde gisteren.

De uitslag: Mijn oog is weer voor 20% slechter geworden,
kortom; er is weer een nieuwe schub aan de gang.
Als het hier nou alleen bij was gebleven, oké,
maar boven dat, belt me vader een 15 minuten later op
dat hij naar het ziekenhuis moet naar de eerste hulp.

Daar aangekomen, en na een hoop gewacht blijken zijn darmen ontstoken te zijn.
Hij ligt nu in het ziekenhuis, aan een infuus. Hij mag niet eten of drinken.

Het houd ook niet op hier ook...

Gelukkig was mijn vriendje nog langs gekomen en blijven slapen.
Had hem zo erg gemist! Hij moest vandaag naar school,
dus helaas issie alweer weg, maar we hebben toch wat tijd samen gehad,
ookal heb ik meer gehuilt dan gelachen omdat ik me rot voel.

Geen opmerkingen: