maandag 1 december 2008

Vluchten

Hoi hoi,
de pijn word met de dag erger in mijn benen,
mijn rechter schouder, wat na de prednison weg was,
is ook weer terug, en mijn oog doet ook weer pijn.
Je kunt je dus vast voorstellen dat ik me niet al te happy voel.
Zal niet verbaasd zijn als ik binnekort mijn 2e prednison kuur tegemoed ga,
of dat ik de niet-zo-leuke-pijnlijke-rolstoel MS zal hebben, zoals dokter House het noemt. (Ja er gaan nu allerlei dingen door mijn hoofd wat MS betreft)

Ook zijn ik en m'n vriend vandaag 11 maanden samen,
maar zie hem donderdag pas door dat klote trainen.
Het is voor hem belangrijk, kan ik me heel goed indenken
en begrijpen, maar ik ben ziek, wil eruit, wil ons 11-maanden samenzijn vieren.

Gelukkig merkte mijn nichtje (van de pred.kuur fotos)
dat ik me niet al te goed voelde, en is langs geweest.
We hebben lekker gekletst over koetjes en kalfjes.

Voel me vandaag gewoon niet goed,
ben heel snel down door dingen,
als er maar 1 klein ding verkeerd gaat, zit ik met de pakken neer.
Voel me lichamelijk en geestelijk zwak en kwetsbaar.
Ik wil de realiteit ontvluchten.

Geen opmerkingen: