donderdag 5 februari 2009

B E R O E R D . . .

Ik ben flink beroerd nu.. Die keelontsteking lijkt wel met de dag erger te worden.
Ik heb vandaag lekker uitgebreid gedoucht. Was daarna wel heel erg moe omdat ik best lang had gedoucht. Toen heb ik lekker heel de dag uitgepuft na het fohnen en stijlen van mijn haren.

Mijn vriend is vandaag bij een stage-adres langs geweest, helaas was het niet iets wat pastte bij zijn opleiding, dus morgen gaat hij weer verder opzoek.
Ik hoop voor hem dat hij morgen iets vind.

Heb vandaag ook weer me spuitje gezet, had ivm me niet lekker voelen voor de prednisonkuur en ertussen (en een weekje erna hihi) geskipt.
Heb in me been geprikt en weer meteen een hele bult onder de huid, grrrr.
Zou dit misschien iets temaken hebben met mijn aangeboren eczeem?

Daarna ben ik eventjes onder de zonnebank gegaan omdat die warmte altijd wel goed werkt op mijn pijn, want de zenuw-pijn in mijn benen is ook nietmeer te harden.
Toen ik er onderuit kwam maakte mijn maag ineens een omkeer en voel me nu nog beroerder,blegh.

Geen opmerkingen: