zaterdag 7 februari 2009

D A R M . P R O B L E E M

Ja hoor.. kan er ook wel weer bij.
Heb weer flink last van mijn darmen. Me buik is helemaal hard en opgezet.
Er zal wel weer een obstipatie zitten. Drukken op me buik doet ook weer pijn.. Dus, dat word weer even een paar daagjes laxeermiddel innemen.

Heb vandaag even flink wat ingenomen, heb naar de WC gekunnen, maar ik voel nu nogmeer dat er flink wat in de weg zit, heb nu ook buikkrampen en heel de mikmak.

Verder voel ik me vandaag wel heel goed though. Ik zit lekker in mijn vel omdat ik er een paar keer uit ben geweest deze week.
Ook mijn vriendje belde toestraks eventjes, gewoon om te zeggen dat hij me misde. Dat doet me zó goed.

Ik ga hopelijk donderdag avond naar Utrecht om de stad in te gaan met mijn lieve vriendje. Heb hier echt heelveel zin in!
Ik zag hem vanmiddag eventjes op de webcam, spelen met zijn twee kleine neefjes (2 baby's), dat was zo schattig, leuk en lief om te zien! Ik smelt nu alweer helemaal weg als ik eraan terug denk.

Ik mis die gekke mafkees.

Groetjes, Jany

Geen opmerkingen: