woensdag 11 februari 2009

N I E T . Z O . L E K K E R . . .

Het gaat hier allemaal niet zo lekker vandaag. Alles zit tegen.
Ik was even lekker naar mijn tante gegaan, en daarna wilde ik heerlijk gaan relaxen in bad..

Ik had mezelf een ijskoud glas lessini gemaakt, was in een lekker warm vol schuimend bad gegaan.. Dit doe ik voor de pijn.
Totdat... mijn vriend me belde. Hij kan zich voorstellen hoe moeilijk het voor mij is dat hij zo into zijn sport is.. Ik vertelde hem dat ik bereid ben om geduldig te zijn, en af te wachten, maar wil daar wel iets voor terug. Ik wil niet dat mijn geduld voor niks is. Ook heb ik verteld dat er geen een meisje ooit zo geduldig zou zijn ermee als ik. Ik ben erg aanhankelijk, en heb hem graag bij mij, dit gaat vaak niet door de training, en heb het daar heel erg moeilijk mee.

Maar zoals ik al zei, ik kan daarmee leven, als ik weet dat er goede tijden aan zullen komen na mijn geduld..

Hij vond dat deze relatie hetzelfde was als met zijn ex, maar dan andersom.. Zijn ex was niet goed genoeg voor hem, maar hij is nu niet goed genoeg voor mij. Hij noemde zich de mannelijke Moya. (zo heet zijn ex.) Ik ben het daar niet mee eens, want hij doet ook genoeg goede dingen.
We hebben onze struggles, maargoed.. Ieder huisje heeft zijn kruisje toch? I mean liefde is niet altijd rozengeur en manenschijn.

Mijn lopen gaat ook weer wat moeizamer sinds gister.. Waarschijnlijk door de stress.

Morgen komt er een oude vriendin van me langs en we gaan weer lekker de draad op pakken, ook ga ik binnekort naar mijn nichten in Arnhem om eens lekker de boel op stelten te zetten in de Manhatten.

Ik voel me een beetje radeloos vandaag maar probeer zo positief mogelijk te zijn.. Lukt vandaag niet zo goed, heb vandaag heel wat af gehuilt, en me ogen zijn super dik van het huilen... Zucht..

Jany

Geen opmerkingen: