zondag 15 februari 2009

Z U C H T . .

Hallo allemaal..
Ik had even geen zin om te bloggen.. Ik heb gisteren geen valentijn gehad.. :(
Mijn vriend moest werken, en ik moest naar de verjaardag van mijn oma, die had ineens besloten het een dag eerder te vieren op valentijn.. Ik vond dit echt kut, want had naar mijn vriend gewillen..

Mijn concentratie is ook niet zo geweldig momenteel.. Ik heb erg veel moeite met Engels terwijl ik dat nooit eerder heb gehad.. Ik voel me sprakeloos, zonder woorden.. Een heel raar gevoel..
Mentaal voel ik me een beetje een wrak. Geen idee wat er gaande is in mijn hoofd, maar er zit iets gewoon absoluut niet lekker..

Zaterdag hopelijk lekker stappen.. Dan kan ik mijn gedachte eens op iets anders zetten..

Morgen weer een bezoekje brengen aan de revalidatie arts.. Kijken hoe het daar gaat..

Groetjes, Jany

Geen opmerkingen: