vrijdag 6 februari 2009

S H O P A H O L I C ?

Vandaag ben ik lekker met mijn vader eruit geweest. We zijn naar de Rompert geweest.
Ik kreeg 50 euro van mijn vader om te winkelen, en heb een mooi nieuw trui'tje gekocht, nieuwe shampoo, cremespoeling, foundation en lipgloss. Heb nu inmiddels al veel spulletjes bij elkaar gewinkelt zoals jullie zien op de foto.


Closeup van de kleding. 3 trui'tjes, een brede taille riem, ondergoed :'), en my lovely leather legging.

Verder ben ik vandaag nog bij mijn tante geweest en ben blij om hoe ze er nu uit ziet, ze ziet er heelveel rustiger uit nu. Ze kan ook weer beter ademen.

Ook heb ik een nieuwe foto's van mijzelf gemaakt:


Ik merk trouwens dat ik me stukken beter voel als ik heel veel drink op een dag. Moet wel extreem vaak naar het toilet, maar ik voel me stukken beter. Er zit nog wel flink wat vocht vast.
En word gek van die rot keelontsteking.

Groetjes, Jany

Geen opmerkingen: