zondag 8 februari 2009

L U I E . Z O N D A G

Ik heb vannacht zonder een oxazepam, heerlijk geslapen. Ik ging op bed liggen, stak wat wierrook aan en was zo vertrokken. Viel als een blok inslaap en heb heel vast geslapen.
Rond 1 uur viel ik inslaap, en om 10 uur werd ik wakker.
Het was vandaag een lekkere luie zondag. Lekker in je nachtpak bankhangen dus hihi.
Heb vandaag het album van Lady GaGa gedownload, en er staan echt hele goede nummers op!

Ook is vandaag de zus van mijn oma langs geweest uit Arnhem, tante Jans. Ze had een rozenkrans-armbandje uit het Lourdes meegenomen voor me, ben er heel blij mee! :)
Vandaag kwam trouwens op RTL 7 de film Magic in the water, een oud jeugd sentiment van me haha. Vond deze film vroeger helemaal geweldig en heb hem dus lekker op de bank gekeken!
Helaas kan ik hem nergens vinden op DVD. Heb wel weer heerlijk genoten van deze film!

Groetjes, Jany

Geen opmerkingen: