woensdag 4 februari 2009

L A Y O U T . & . B O Y F R I E N D . (L) .


Zoals jullie zien, mijn blog is vernieuwt!!
Niet veel bijzonders aan gedaan, alleen de kleuren wat meer donker.

Mijn vriendje Maiki is gister avond langs geweest (heel drama vooraf gehad, maargoed.)
Ik was errúg emotioneel om hem weer te zien en de afgelopen dagen dat hij het druk had, en zodanig kortaf was, kwamen er allemaal uit.

Hij is lekker blijven slapen hier en dat vond ik echt héél fijn. Hij is tot in de middag gebleven vandaag. We hebben lekker op de bank gehangen, elkaar half vermoord (haha) met stoeien, lui gedaan, een stage plek gezocht, samen chocolaatjes gegeten en de lekkerste worstenbroodjes in de wereld.

Ik zit wel weer lekker op me kont te kijken, want heb een behoorlijke keel-ontsteking tepakken. Het is net of ik hele glas-scherven doorslik. Vreselijk.
Nu zit ik dus weer met angst of dit een nieuwe schub uit gaat lokken of niet.

En nog maar te zwijgen over het feit dat ik flink opgezet ben van de prednison en me absoluut niet prettig hierbij voel. Me vriend vind het ''schattig en lief''' En als er iemand is die eerlijk is, is hij het wel hahaha. Maargoed, ik voel me er zelf niet prettig bij, dus véél drinken nu en weinig eten!
Even mijn lichaam zuiveren van die rotzooi allemaal in me lijf (don't get me wrong, het was ergens goed voor) maar het moet eruit! Ik ga lekker ontspannen, veel rusten en slapen, gezichtsmaskertje, een uitgebreid olie-bad, haarmasker, scrubben, afdouchen, en lekker zonnebanken!

Groetjes, Jany

Geen opmerkingen: