vrijdag 13 februari 2009

O E P S !

Oeps, gisteren vergeten te bloggen.
Ik heb een hele leuke dag gehad gisteren en vandaag!
Maryjet waar ik vroeger beste vriendinnen mee was, is langs geweest en het was weer helemaal als van ouds! We gaan vrijdag gezellig samen uiteten en naar de bioscoop! We hebben gezellig gekletst en gelachen. We zijn weer helemaal dikke mik haha.

's Avonds is mijn vriend langs gekomen en zijn we lekker de stad in geweest, en hebben gezellig bij LaPlace zitten drinken, en ik had lekker een broodje op. Ik kon helaas niet slagen in de stad maar we hebben het wel super leuk gehad.
Hij zou eigenlijk niet blijven maar hij wilde niet weg, we zijn toen lopend naar huis gegaan en kwamen toen nog Maryjet tegen met haar vriend op de scooter.

Wat hebben trouwens over het algemeen, dus niet allemaal, marrokaanse jongens weinig respect. Ik liep hand in hand met mijn vriend en ze liepen gewoon commentaar over me te maken, over me billen etc. Echt, asociaal gewoon. Totaal geen respect. Me vriend kon er slecht tegen, maar heb hem uitgelegt zich niet druk te moette maken over zulke types. Ze hebben nieteens respect voor zoiets, dus ze zijn nieteensn een blik waardig. Stel idioten zijn het.

Toen we thuis kwamen hebben we Domino's gebelt en lekker gegeten en heb mijn valentijns cadeautjes vast gegeven en hij was er zooo blij mee! Wel voelde hij zich kut omdat hij nog niks had.
Morgen heb ik helaas geen tijd, en hij ook niet.. Wat heel jammer is, maarja, helaas.

We zijn daarna lekker gaan slapen en hebben vandaag lekker lui gedaan.

Geen opmerkingen: