dinsdag 10 februari 2009

B O T V I E R E N...

Sweet Jane. Veel pijn.. zegt:
hoe is het?
Makis zegt:
haal die showfotos weg op je hyves
Sweet Jane. Veel pijn.. zegt:
welke?
Makis zegt:
per direct
Sweet Jane. Veel pijn.. zegt:
:S
Sweet Jane. Veel pijn.. zegt:
welke showfotos :S
Makis zegt:
en blokkeerdie zwerfer
Sweet Jane. Veel pijn.. zegt:
heeft ie wat terug gestuurt ofzo
Makis zegt:
die neuk ik binnekort
Makis zegt:
pff
Makis zegt:
zijn kk moeder
*
* Je hebt Makis uitgenodigd om de webcam inschakelen te starten. Je kunt op een reactie wachten of de actieve uitnodiging Annuleren (Alt+Q).
*
Makis zegt:
deze jongen word binnekort verkracht
*
* Makis heeft je uitnodiging om de webcam inschakelen te starten afgewezen.
*
Sweet Jane. Veel pijn.. zegt:
hallo doe is rustig joh
Sweet Jane. Veel pijn.. zegt:
wat heb jij de laatste dagen
Sweet Jane. Veel pijn.. zegt:
:S
Makis zegt:
eey sjodemieter op jij
Makis zegt:
met je rustig
Sweet Jane. Veel pijn.. zegt:
ja hallo je reageert alles maar lekker op mij af
Sweet Jane. Veel pijn.. zegt:
je hoeft niet op mij te gaan lopen botvieren :S
Sweet Jane. Veel pijn.. zegt:
waarom zou ik geen mooie foto vn mezelf mogen op hyves :S
Makis zegt:
opdonderen
Makis zegt:
laat mij met rust
Sweet Jane. Veel pijn.. zegt:
MAIKI PRAAT NIET ZO TEGEN MIJ
Makis zegt:
opdondeen afstand
Sweet Jane. Veel pijn.. zegt:
ECHT WAT LOOP JE TE KANKEREN OP MIJ
Sweet Jane. Veel pijn.. zegt:
HOEZO DAT NOU WEER
Makis zegt:
doeiiiiiiiiiiii


Het gaat weer lekker hier..... Hij reageert al zijn stress op mij af. :S

Geen opmerkingen: