woensdag 28 januari 2009

Doodziek van de prednison

Vannacht begon het al... dat ik lag te slapen en wakker schrok om over te geven, uit schrik slikte ik het weer in.. En dat gebeurde zo'n 3 á 4 keer.. Als het niet meer is..

Ik voel me echt ziek door de vieze metaalsmaak in me mond, dit is veel erger dan het onder de eerste kuur was.. Ik zie de MS-verpleegkundige ook nietmeer morgen.. Die gingen naar een conventie ofzo..

Ik moet morgen weer opnieuw geprikt worden omdat het infuus eruit moest, had er veel last van en hij zat ook een beetje scheef.. Dus morgen optijd vertrekken naar het ziekenhuis, en hopelijk word ik niet nóg zieker...

Drinken lukt haast niet, en eten al helemaal niet.. Krijg nieteens soep weg..

Dit was mijn berichtje voor vandaag, ik ga nu slapen, voel me echt niet lekker.

Geen opmerkingen: