zondag 11 januari 2009

Weer een positief bericht

Voel me vandaag weer lekker door de lyrica, bijna geen pijn en voel me heerlijk rustig.
Mijn vriend is gister avond gekomen en is nu aan het leren met behulp van mijn moeder.
Ik vind het fijn dat hij hier is, ookal is er geen ''echt contact'', zijn aanwezigheid doet me gewoon goed.

Ik heb ook wat mooie kiekjes gemaakt weer, omdat toen ik mijn lyrica had ingenomen, en weer een beethe ''high'' begon te worden hihi, alles weer zo mooi vond,

deze keer lag ik bij de verwarming onder het raam, en lag een beetje te kijken naar de lucht, die mooi roze en blauw was.


Hoop dat jullie ze mooi vinden en ervan hebt genoten.
Ik hoop dat mijn vriendje nog een nachtje blijft slapen hier, en nog wat afleiding hebt, omdat ik momenteel heel bang ben. Ik verlies de controle over mijn lijf, en denk continue ''wat gebeurd er de volgende keer ?'' Het is heel beangstigend.

Groetjes, Jany

Geen opmerkingen: