maandag 12 januari 2009

Hihi

Ik voel me nogsteeds goed!!

Mijn vriendje is net vertrokken, hij is hier vanaf zaterdag avond geweest, tot een kwartiertje geleden. Ik mis die gekkert nu al. Hij is altijd lekker druk aanwezig, en als hij weg is mis je hem meteen. Morgen begint de toets-week voor 'em, en hoop dat hij het er goed vanaf brengt.

Hij heeft hier wel een beetje kunnen leren, maar ik was ook veel afleiding voor hem, hihi.
We hebben het echt heel leuk saampjes gehad.

Ook de lyrica werkt goed op mijn humeur, mijn dip is over, ik voel me vrolijker, dat me vriendje is geweest speelt natuurlijk ook heel erg mee, omdat we heel close zijn.

Hij was ook erg betrokken bij me de afgelopen dagen, en we hebben veel gelachen.

En dit samen met de oxazepam, en lyrica, werkt heel goed.

Wel word ik heel beroerd van het spuiten, omdat ik knollen van ontstekingen onder de huid krijg, wat me radeloos maakt waar ik moet prikken. Gister had ik weer een bloedvat tepakken, en nu zit er een dik ei onder de huid.

Groetjes, van een vrolijke Jany, hihi.

Geen opmerkingen: