vrijdag 2 januari 2009

Emotioneel het nieuwjaar in

Zoals de titel al zegt.. Ik ben de afgelope dagen heel erg emotioneel en kan er niet achter komen wat me zo dwars aan het werken is.. Ik heb geen idee wat er in me hoofd zit, omdat er zó veel door me heen gaat de laatste tijd. Ziekenhuis bezoeken, weer een nieuwe prednison kuur tegemoet in het nieuwe jaar, terwijl je toch goed het nieuwjaar in hoort te gaan normaal gesproken met veel gezelligheid, ben ik juist heel emotioneel omdat ik niet weet wat me verder nog te wachten staat.

Ik voel me momenteel gewoon dood ongelukkig. Ik wil weg, eruit, ontsnappen aan de gedachte van mijn ziekte, het sloopt me gewoon...

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo Jany, waarschijnlijk ken je het ms-web al? Kijk ook eens op ziemszo.nl hier kun je lezen over mensen die veel profijt hebben bij het volgen van dieet. PS zou wel voorgeschreven medicatie blijven gebruiken. Succes ik ga het dieet ook proberen.