zondag 25 januari 2009

Het gaat niet goed hier..

Ik voel me zó extreem klote, dit heb ik lang nietmeer zo erg gehad. Het zat al een tijdje te rommelen, en nu is het er toch uit gekomen. Ben moe, futloos, nergens zin in, al het eten slaat op mijn maag, en wil het liefst de hele dag in bed blijven liggen..

Mijn vriend heeft vandaag ook h-e-l-e-m-a-a-l niks van zichzelf laten horen.
Zelfs het 1000x vragen om, al is het maar een dom hartje, als hij online is ook een lief krabbeltje uit zichzelf te sturen. Ik stuur em soms wel 3 krabbels per dag, en krijg 9 van de 10 keer NIETS terug. Ik vind het zo klote.

Ik ben ook heel erg zenuwachtig voor dinsdag, de prednison kuur..
Hopelijk gaat het allemaal goed, en heb ik dit keer geen gezeik met het infuus..

Ik weet het allemaal nietmeer. Zucht.

Geen opmerkingen: