dinsdag 27 januari 2009

Eerste dag prednison zit erop!

De eerste dag prednison lurken zit erop! Yeey! Nog 2 dagen tegaan.

Het begon niet al te lekker.. Ik had koorts dus er werd overlegt en er moest gewacht worden, later toen ik 37.8 had, toch maar gedaan.

Prikken aan links lukte niet, heel dom. Want er zat een dik bloedvat, maar hij ging er niet in ...Dus toch maar rechts geprikt.

Kan mijn tenen en voeten weer bewegen gelukkig!

De MS-verpleegkundige kwam ook nog langs. Ze belt over 2 weken om te vragen hoe het allemaal is, en mogelijk voor een nieuwe MRI-scan, om te kijken of we aan de Tysabri gaan.
Dus, stiekem hoop ik dat ik ervoor in aanmerkingen kom, omdat ik gek word van elke dag spuiten. Elke keer die ontstekingen en bloedvaten, is geen fijn gedoe.

Het gaat weer stukken beter! De verpleegkundige stonden verstelt te kijken hoe ik weg liep, hoe goed ik weer liep in tegenstelling tot toen ik aankwam.

Straks gaan we naar Schijndel, mijn neef is jarig, dus ff feliciteren. We blijven niet telang omdat ik goed uit wil rusten.


Joey was vandaag mee gegaan, een oude klasgenoot van me.
Heb erg gelachen met hem en vond het echt leuk me ''broer'' weer te zien haha.
Hij had een leuk en lief cadeautje meegenomen voor me, echt, heel schattig en leuk!

Een heerlijke reep chocolade!

Geen opmerkingen: