vrijdag 16 januari 2009

Voel me rot..

Me moeder is vandaag gelukkig thuis gekomen, maar voel me echt niet goed.. Me vriend doet heel kortaf enzo aan de telefoon en voel me heel rottig.. Ik mag zelf voorlopig niet bellen omdat me moeder een flinke rekening heeft gekregen.. Ik wou gewoon dat ik op het moment wat meer 'aandacht' kreeg van hem.. Ik heb deze week alweer 3x in het ziekenhuis gezeten enzo, me moeder in het ziekenhuis gelegen voor n bloedtransfusie, en met me tante met longkanker gaat het ookal niet goed.

Mijn tante is vandaag ook een halfjaar overleden.. ஜ
R.I.P. SuperSilly... My angel up in heaven..
*27-08-1967 - †16-07-2008

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Jany,

Via het MS-forum ben ik op jouw blog terecht gekomen en ik lees nu dagelijks hoe het met je gaat.

Ik wil je even zeggen dat ik enorm met je begaan ben.
Zelf heb ik geen diagnose MS (ik heb een topic op het MS-forum: 'slapende voetzolen, kan dat bij MS horen?) maar wel al vanaf mijn 14e enorme gezondheidsproblemen (ik ben nu 38)

Ik herken dus hoe het is om zo jong al niet de dingen te kunnen doen die je wilt doen en die je leeftijdsgenoten doen en ik weet dat dit echt niet meevalt.

Je bent nog zo ontzettend jong en dan al zo'n diagnose.....ik vind het echt heel naar voor je.
Maar ik vind je ook héél erg dapper, hoe je alles draagt.

Ik blijf hier lezen en ik wens je alle goeds toe.

Liefs,
Mythe

l i b e r t a - f a r f a l l a zei

Hallo Mythe, ik vind het heel fijn dat je reageert op mijn blogje. Soms voel ik me net een idioot die voor zichzelf schrijft, terwijl ik het graag wil delen.

Liefs, Jany

Anoniem zei

Nou, je schrijft dus zeker niet alleen voor jezelf want ik lees in ieder geval mee ;-)

En wie weet wie er deze blog nog meer leest zonder te reageren en daar steun uithaalt bv. omdat diegene in een soortgelijke situatie zit.

En je schrijft sowieso nooit voor niks hè, het kan voor jezelf ook enorm bevrijdend zijn om dingen van je af te schrijven.

Liefs,
Mythe