vrijdag 9 januari 2009

Nieuwe medicatie.

Ik ben vandaag bij de ms verpleegkundige en neuroloog geweest,
en we hebben overlegt over het feit dat ik mijn tenen nietmeer kan bewegen,
tevens is mijn balans en knijpkracht nietmeer in orde.

De pijn was ook nietmeer te harde, dus heb gelukkig nu medicatie waarvan ik na een halfuurtje al merkte dat ze werkte. Lyrica genaamt. Ik merk al veel baat hierbij.
Toen het inwerkte, kon ik zelfs weer zelfstandig plassen zonder op mijn blaas te hoeven drukken.
Nu het is uitgewerkt moet ik weer op mijn blaas drukken, dus weet dat het dankzij de Lyrica is.

Ook heb ik medicatie gekregen voor rust in mijn hoofd, het is geen slaapmiddel, maar puur voor rust. Heb me nog nooit zo ontspannen gevoelt als nu.

Dinsdag word ik gebelt of ik vooruit gang heb geboekt, zoniet, dan moet ik woensdag meteen aan de prednison. Is het wel goed, word het gewoon de 27e, 28e en 29e van januari dat ik de prednison krijg.

Groetjes, Jany

Geen opmerkingen: