woensdag 14 januari 2009

Ziek van ziekenhuizen.

Ben vannochtend bij de huisarts geweest, om even mijn longen en keel na te laten kijken. (Bleef slijm ophoesten etc. dus wist dat er iets niet goed zat.) Ik vertelde dat ik over 2 weken een prednisonkuur moet, en dus voor die tijd 'gezond' wil zijn.

Ze heeft naar mijn longen geluisterd, en inderdaad, slijm in de longen dat vast zit. Dus weer een antibiotica gekregen voor 1 week, 3 maal daags. Nogmeer pillen, ''joepie''.

Ook moet ik zometeen weer naar het ziekenhuis, voor het VEP onderzoek, ben inmiddels echt ziekenhuis-ziek, zovaak zit ik er.

Ik wil rust, maar dat lukt niet. Ik zit in een molen van onderzoeken. Het is wel fijn, dat ze me binnenste buiten draaien om te kijken wat ik mankeer, maar word er gewoon beroerd van om continue in het ziekenhuis te zitten, en nieteens iets leuks kan ondernemen.

Ik ben mijn baantje kwijt, dus heb geen inkomen, kan niks leuks doen, niet shoppen zoals dat hoort op me leeftijd, of lekker ertussen uit, naar een bioscoopje, of uitgaan... Zucht..

Groetjes, Jany

Geen opmerkingen: