maandag 5 januari 2009

Sneeuw!


Het heeft heerlijk gesneeuwt! Ik hou van sneeuw, het vrolijkt zo op! Alles is lekker licht buiten en nietmeer zo somber. Ookal krijg ik door de kou meer pijn, het werkt positief op mijn humeur als er sneeuw ligt!

Heb vandaag prachtige foto's gemaakt van mijn oudste en grote hond in de sneeuw (zoals jullie zien hihi) Hij is bijna 12 jaar oud, maar gedraagt zich als een puppy als het heeft gesneeuwt!

als je even op deze foto hieronder klikt, zie je hoe mooi hij is. Vind dit een super mooie foto!

Hond en vogelpootje in de sneeuw, hihi:

De chihuahua (de jongste en de kleinste) in zijn winter-outfit haha. Meet Frunnik:

Frunnik & Rakker saampjes!

Verder was het niet zo'n bijzondere dag. Heb even bij mijn tante gezeten die longkanker heeft.
Daarna ben ik weer naar huis gegaan om naar de MS-verpleegkundige te bellen, om te vragen hoe het zat met de nieuwe aankomende prednison kuur.
Wat blijkt? Ze kunnen pas morgen met de neuroloog overleggen, dus hoor het morgen pas.

[EDIT] Straks ga ik denk ik lekker nog even liggen gamen ofzo. Ik hoop snel me vriendje weer te zien, want ik voel me flink verrot. Zit echt niet lekker in mijn vel (het is weer avond). 's Avonds komt er zo'n deprimerend gevoel bij me opzetten en weet dan geen raad met mezelf. Het spuiten deed weer flink pijn, dat is zo rot aan copaxone; je moet elke dag spuiten, ben nu ten einde raad waar ik morgen zou moette prikken.

Hebben jullie hier ook last van, avond depressies?

Groetjes, Jany

Geen opmerkingen: