maandag 26 januari 2009

Prachtig weer en wat foto's


Oh wat een heerlijk weer, het zonnetje schijnt, vogeltjes fluiten. HEERLIJK!
Ik voel me nog wel een beetje belabberd, maar morgen heb ik de predni'z'on hihi.

Hopelijk voel ik me dan stukken beter. Zal wel lukken, want ik ga na lange tijd weer een oude klasgenoot van de ICT zien, Joey. Dus dat word denk ik gieren en brullen, want we zijn zo gek als een deur samen.

In de zon kijken, mafhoofd haha.
A smile for today ( a pretty big one he? )

Geen commentaar bij deze foto, vind em gewoon mooi.


Reflectie in het raam.

Verder heb ik niet veel meer te melden, dus een kort en fleurig berichtje van mij deze keer, na al die stomme down-berichtjes hihi.

Groetjes, Jany

1 opmerking:

Anoniem zei

Werd tijd dat er een vrolijk bericht kwam!:D Die dagen moeten er vaker zijn!