zaterdag 10 januari 2009

Voel me best goed

Sinds ik de Lyrica (een zusje van morfine, het zit tussen de pijnstiller en morfine in) ben gaan gebruiken (gister) heb ik aanzienlijk minder pijn.
Het lopen gaat nog wel heel moeizaam en kan mijn tenen nogsteeds niet bewegen.
Ook mentaal voel ik me beter door de Lyrica, het maakt me heel kalm, en kan nieteens meer een beetje stress voelen.

Bijvoorbeeld als mijn vriend zijn telefoon weer eens niet opneemt, normaal stress ik dan heelveel, nu ik de lyrica hebt ''boeit'' het me niet, en heb ik zoiets van; hij ziet dat ik heb gebelt, we zien wel wanneer hij terug belt.

Voel me hier heel erg door opgelucht.

Heb vannacht ook weer sinds het eerst in jaren tijd heel goed geslapen. :D

Joey heeft een ''cadeautje'' voor me gemaakt met mijn foto, and he is right.

IT'S MY TIME TO SHINE!

Groetjes, van een Jany die zich high voelt, hihi.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey je wordt toch geen junk he:O ;)
Sterkte once again:)