zaterdag 17 januari 2009

Make-over

Heb lekker vandaag mijn kamer een makeover gegeven, hij was te eentonig met alleen maar bruintinten, dus daar hebben we wat verandering in gebracht! Me moeder is naar de Xsenos gegaan om wat vrolijke kleurige goodies te halen, en zo hebben we het toch wat opgefleurt.

Mijn kikker-prins, hihi. (een spaar-potje)

Een nieuw lampe-kapje, had eerst bruin met witte, nu fleurige kleurtjes!

Het geheel van mijn kamer (nouja, het bed gedeelte, heb nog een grote kledingkast en TV-kast.)

Het ''altaartje'' op mijn nachtkastje, voor mijn overlede tante, Silvia.

Heb hard moette werken en ploegen en schoonmaken, maar vind het resultaat geweldig!
Verder is vandaag mijn nicht langs geweest met haar vriend. Was wel even gezellig.

Ik mis me vriend wel heel erg, maar morgen verras ik hem misschien, dat ik naar de zaak toe ga, hihi.

Groetjes, Jany

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Jannie:)

Echt vet gedaan. En moest je PSP perse op de foto? xD

Bye x

Anoniem zei

Wauw, dat ziet er supergezellig uit zeg!
Prachtig, die mooie warme verlichting!

Liefs,
Mythe