zondag 18 januari 2009

Eruit,yeaaah!

EINDELIJK! Ik ga eruitttt.
Ik ga zometeen douchen en me haren doen enz. en dan ga ik lekker naar mijn vriend in Doetinchem!! Heerlijk, ik ga het huis uit! Heb er echt zin in. Blijf lekker slapen, en morgen gaan we naar mijn huis, en dan kan hij me nieuwe kamertje zien, hihi.
Hij is zo gezellig, en knus, dat ik zóó rustig heb geslapen vannacht met mijn kleine nichtje!
We hebben eerst lekker een filmpje gekeken, Grave of the fireflies, en toen zijn we lekker gaan slapen.

Me vriend en ik gaan vanavond ook als het goed is naar een of ander nieuw café in Doetinchem, dus ben benieuwt, i got a 'date' hihi.

Groetjes, Jany

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat heerlijk zeg dat je naar je vriend gaat en misschien nog op stap!

Ik hoop dat je een fijne dag/avond/nacht hebt gehad en met volle teugen hebt genoten.

X Liefs