dinsdag 20 januari 2009

Love.


Zondag middag naar mijn vriendje gegaan, in het restaurant in Doetinchem. We hebben het heel gezellig gehad, het was helaas niet druk in het restaurant. Heb wel weer gezellig gelachen en gedanst met mijn schoonmoeder en schoonzussen.

In de avond zijn we naar Utrecht gegaan en we hebben daar geslapen. Heb lekker uitgerust, en in de middag zijn we naar de AH gegaan, maar we moetten dan langs een straatje waar 'hoeren' zitten, dus dat was heel lachwekkend.

In de avond zijn we terug gegaan naar huis, Den Bosch, om mijn kamertje te showen hihi.

Er hangt nu echt zo'n lieve sfeer in mijn kamer, en werkt heel relaxend en ontspannen.
Vandaag was het weer een gezellige dag samen, flink gestoeit, elkaar lelijk zeer gedaan af en toe, maargoed, dat hoort bij stoeien haha.

Nu issie vertrokken naar waalwijk om te trainen en morgen heeft hij om 9 uur een toets. Hoop dat dit goed verloopt voor hem.

Mis de rotkop nu al. :D

Maar dit pakken ze me lekker nietmeer af!

Groetjes, Jany

EDIT De leukste verassing; me vriendje komt vanuit waalwijk terug hierheeeeeen, jippie!
Hij wilde me verassen, omdat hij me ook misde hihi. Nu komt hij hierheeeeen!

Geen opmerkingen: